Właścicielem sklepu internetowego www.hurtowniaoptyka.pl jest firma Brenk i Spółka S.C. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Unii Lubelskiej 1
Postanowienia ogólne
- Stroną dokonującą zakupów na platformie www.hurtowniaoptyka.pl, zwaną dalej Klientem są wyłącznie osoby prowadzące działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2004 nr 173 poz.1807 z późn. zm.), sprzedające oprawy okularowe klientom detalicznym. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie jest firma Brenk i Spółka S.C. zwana dalej Sprzedawcą.
- Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest akceptacja Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży.
- Klient ma możliwość składania zamówień po wcześniejszej rejestracji i weryfikacji danych przez Sprzedawcę. Dane do logowania należy utrzymać w tajemnicy i nie przekazywać ich osobom trzecim. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji firmy w przypadku braku pomyślnej weryfikacji danych.
Polityka cenowa
- Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane w sklepie hurtowniaoptyka.pl w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny prezentowane na stronie sklepu są cenami netto i wyrażone są w polskich złotych (PLN), ceny brutto zawierają podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Cena produktu, który w chwili zamówienia jest niedostępny, może ulec zmianie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofania z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Rabaty i upusty nie łączą się.
Warunki realizacji zamówień
- Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej 24 godziny na dobę przez cały rok. Możliwe jest też złożenie zamówienia telefonicznie
61 84 34 098 pon-pt 9.00-17,00. - Złożenie zamówienia jest wiążące w chwili, gdy na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail trafi informacja zwrotna od Sprzedawcy potwierdzająca złożenie zamówienia.
- Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
- Ilość produktów jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówień do Sprzedawcy. Z uwagi na sprzedaż bezpośrednią i telefoniczną w hurtowni stan prezentowany na stronie może różnić się od stanu magazynowego i nie może to być podstawą do roszczeń. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu w magazynie lub u producenta. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia mailowo bądź telefonicznie i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. Klient ma 2 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie o niej. Po przekroczeniu tego terminu, brak decyzji Klienta jest równoznaczny ze zgodą na wysłanie dostępnych towarów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin. Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia:
- jeżeli istnieją podejrzenia, że danymi do logowania posłużyła się osoba trzecia,
- Klient nie odebrał poprzednio zamówionego towaru
- Klient rozlicza się nieterminowo za dotychczas zrealizowane zamówienia
- Klient jest niewypłacalny
- w wyniku zdarzeń losowych, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Formy płatności
- Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
- GOTÓWKA, przy odbiorze przesyłki pobraniowej.
- PRZELEW, przez system Płatności24
- INNY – np. przelew 7 lub 14 dni, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
Realizacja zamówień
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma czas wpłynięcia wpłaty na konto sprzedawcy, dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki oraz czas dostarczenia przesyłki przez producenta w przypadku braku w magazynie.
- Informacje o kosztach związane z wysłaniem przesyłki znajdują się w zakładce Płatność i dostawa
- Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest pisemne lub telefoniczne zgłoszenie problemu niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.